Veelgestelde vragen

Kaart maken

Hoe werkt kaartwereld van PostNL?

Met KaartWereld maak je online een echte wenskaart welke door de postbode bezorgd wordt. Je kunt daarvoor een kaart kiezen uit de collectie of een kaart maken met je eigen foto. Bovendien kun je je eigen tekst op de voorkant en binnenkant van de kaart zetten en gebruik maken van leuke kaders en decoraties om je kaart volledig te personaliseren!


Kaart maken

Een kaart maak je in vier stappen.
1. Kies een kaart. Dat kan op vele plekken op de website. Bijvoorbeeld met de knoppen aan de boven in de website, via de snelle kaartzoeker of via de verschillende banners op de homepage. Je kunt ook de zoekfunctie rechts bovenin gebruiken om heel gemakkelijk de kaart te zoeken die je wilt!
2. Nadat je een kaart hebt gekozen kun je vervolgens de kaart versieren en de tekst schrijven. Klik vervolgens op ‘kaart versturen’.  
3. Je kunt nu het adres van de ontvanger(s) invoeren
4. Wil je iemand echt verrassen? Kies dan een van de leuke cadeautjes om met je kaart mee te sturen
5. En tot slot kies je de verzenddatum en betaalmethode en wordt je kaart verstuurd!



Afmetingen

Je kunt kaarten via onze KaartWereld in 8 formaten maken:

Enkele kaarten:
1) Standaard: 16,6 x 11,7 cm
2) Groot: 23 x 16,2 cm

Dubbele kaarten:
3) Standaard: 16,6 x 11,7 cm
4) Groot: 23 x 16,2 cm
5) Supergroot: 33 x 23,3 cm
6) Vierkant standaard: 13 x 13 cm
7) Vierkant groot: 16,7 x 16,7 cm
8) Vierkant supergroot: 24 x 24 cm

Kwaliteit

Een kaart van de KaartWereld van PostNL wordt geprint op stevig papier en gelamineerd.

Enveloppen

Onze enveloppen zijn speciaal voor KaartWereld gemaakt. Deelnemingskaarten worden in neutrale, witte enveloppen verstuurd en wanneer je een setje kaarten naar jezelf stuurt, dan krijg je er ook witte enveloppen bij zonder venster.

Assortiment

Je kunt natuurlijk je eigen foto uploaden om een fotokaart te maken. Maar je kunt ook een kaart uit de collectie sturen waarbij je kunt kiezen uit verschillende momenten waarop onze kaarten gesorteerd staan. In de collectiekaarten vind je kaarten van onder andere: Toon van Driel, Nijntje, Biri en nog veel meer! Bovendien houden we rekening met verschillende leeftijdscategorieën. Zo hebben we speciale verjaardagskaarten voor kinderen, volwassenen en senioren. Voor ieder wat wils dus!

Mocht je nog een categorie kaarten missen, laat het ons dan weten.



Tekst invoeren

Je kunt zowel op de voorkant als aan de binnenkant je kaart van persoonlijke teksten voorzien. Je kunt wisselen tussen de voorkant en binnenkant door linksboven de kaart op voorkant of binnenzijde te drukken. Vervolgens kun je in het menu aan de rechterkant klikken op ‘tekst toevoegen’.  Je kunt op dezelfde plek ook het lettertype en de kleur van de tekst kiezen. Je kunt de tekst ook schuin op de kaart zetten door het tekstvak te draaien. Op sommige kaarten kun je niet op de voorkant schrijven, dit is dan door de designer van de kaart zo bepaald.


Decoraties & kaders

Je kunt je kaart versieren met leuke decoraties. Wanneer je de kaart hebt gekozen kom je automatisch in het gedeelte waar je de kaart kunt bewerken. In het menu aan de rechterkant van de pagina kun je kiezen voor versieringen, eigen afbeeldingen, figuren, achtergrondkleuren en kaders. Klik nu eenmaal op de decoratie die je wilt toevoegen. Deze verschijnt automatisch op je kaart, waar vandaan je hem met je muis kunt verslepen, vergroten/verkleinen en draaien.



Foto uploaden

Klik op het hoofdscherm van KaartWereld op het ‘Fotokaart’. Je kunt dan kiezen om zelf de kaart te ontwerpen of gebruik te maken van een van de leuke fotosjablonen. Je kunt ook links in het menu op ‘Kaart met foto’ klikken.

Als je voor ‘Eigen ontwerp’ kiest kun je nu selecteren wat voor formaat kaart je wilt maken. Vervolgens kun je je foto(‘s) uploaden en de kaart verder versieren. Dit werkt verder hetzelfde als bij de ‘gewone’ kaarten.


Foto uploaden lukt niet

Als het uploaden van je foto niet lukt, ligt dat doorgaans aan één van de volgende dingen:

- Het bestand is te groot of je internetverbinding is te traag. In beide gevallen duurt het te lang om je foto naar de KaartWereld van PostNL te verzenden zodat de server de verbinding verbreekt. Heb je andere software aan staan die internetbandbreedte gebruikt, schakel deze dan uit en probeer het opnieuw.
- Een firewall of beveiligingssoftware houdt het verzenden tegen. Schakel je internetbeveiliging tijdelijk uit en probeer het opnieuw.
- Je afbeelding heeft een CMYK-indeling. Onze KaartWereld werkt alleen met bestanden met een RGB-indeling. Open je afbeelding in een beeldbewerkingsprogramma en sla hem op in RGB-indeling.
- Je afbeelding is niet in het JPEG- of GIF-bestandsformaat ingedeeld. Voor fotomateriaal is het JPEG-bestandsformaat het meest geschikt.

Foto kwaliteit

Om een goede fotokaart te maken, moet je foto voldoen aan de volgende eisen:

- groot genoeg (minimaal 900 pixels is voldoende, maar 1400 pixels is goede kwaliteit). Foto's gemaakt met een digitale camera op Medium of High, zullen over het algemeen groot genoeg zijn.
- niet over- of onderbelicht
- niet bewogen

Kaart verzenden

Zonder account kaart sturen

Het aanmaken van een account is niet verplicht voor het maken van een kaart. Het biedt natuurlijk wel vele voordelen zoals gebruik van het adresboek en de kalender. Bovendien krijg je met een account korting op je kaarten.

Meerdere kaarten tegelijk bestellen

Wanneer je dezelfde kaart naar meerdere mensen wilt sturen, kun je hiervoor de adresseeroptie "Als setje naar mijzelf" of "Naar een adressenbestand" kiezen.

Wil je een andere of aangepaste kaart maken dan kan je bij de datum selectie van deze bestelling aangeven om een nieuwe bestelling/kaart te gaan maken. Dit kun je meerdere malen herhalen en deze kaarten tegelijkertijd afrekenen.

Prijzen kaarten

   
  prijs per stuk met account
prijs per stuk zonder account
Dubbele kaart – Standaard
1 Kaart € 1,95 € 2,45
2-9 Kaarten € 1,90 € 2,45
10-24 Kaarten € 1,85 € 2,45
25-49 Kaarten € 1,80 € 2,45
50-500 Kaarten € 1,75 € 2,45
     
Dubbele kaart – Groot
1 Kaart € 3,70 € 4,70
2-9 Kaarten € 3,65 € 4,70
10-24 Kaarten € 3,60 € 4,70
25-49 Kaarten € 3,55 € 4,70
50-500 Kaarten € 3,50 € 4,70
     
Dubbele Kaart - Supergroot
1 Kaart € 6,50 € 8,10
2-9 Kaarten € 6,35 € 8,10
10-24 Kaarten € 6,15 € 8,10
25-49 Kaarten € 5,95 € 8,10
50-500 Kaarten € 5,75 € 8,10


Dubbel Vierkant - Standaard
1 Kaart € 2,45 € 3,10
2-9 Kaarten € 2,35 € 3,10
10-24 Kaarten € 2,25 € 3,10
25-49 Kaarten € 2,15 € 3,10
50-500 Kaarten € 2,05 € 3,10
     
Dubbel Vierkant - Groot
1 Kaart € 3,90 € 4,90
2-9 Kaarten € 3,85 € 4,90
10-24 Kaarten € 3,80 € 4,90
25-49 Kaarten € 3,75 € 4,90
50-500 Kaarten € 3,70 € 4,90
     
Dubbel Vierkant - Supergroot
1 Kaart € 6,90 € 8,60
2-9 Kaarten € 6,85 € 8,60
10-24 Kaarten € 6,80 € 8,60
25-49 Kaarten € 6,75 € 8,60
50-500 Kaarten € 6,70 € 8,60


Enkele Kaart – Standaard
1 Kaart € 1,40 € 1,85
2-9 Kaarten € 1,35 € 1,85
10-24 Kaarten € 1,30 € 1,85
25-49 Kaarten € 1,25 € 1,85
50-500 Kaarten € 1,20 € 1,85
     
Enkele Kaart – Groot
1 Kaart € 1,70 € 2,15
2-9 Kaarten € 1,65 € 2,15
10-24 Kaarten € 1,60 € 2,15
25-49 Kaarten € 1,55 € 2,15
50-500 Kaarten € 1,50 € 2,15
 

Setjes kaarten

Als je meerdere dezelfde kaarten wilt bestellen, kun je deze als set naar jezelf sturen. Kies dan bij de adressering de optie "Een setje kaarten naar het eigen adres verzenden".

Kaarten sturen naar het buitenland

Je kunt in principe naar ieder land een kaart laten verzenden. Houd er hierbij wel rekening mee dat de verzendtijd langer is.

Let op: de kalender geeft alleen de verzenddatum aan, dus wanneer de kaart op de post wordt gedaan.


Kaarten sturen vanuit het buitenland

Je kunt vanaf iedere computer met een internetverbinding kaarten maken en versturen, dus ook vanuit het buitenland. De kaart wordt dezelfde dag in Nederland geprint en verstuurd.

Verzenddatum kiezen

Bij het versturen van de kaart kun je een datum selecteren wanneer je de kaart wilt laten verzenden dus ook een datum verder in de toekomst. De verzenddatum is de datum waarop de kaart op de post wordt gedaan. In Nederland komt de kaart in de regel de volgende dag (met uitzondering van zondag en maandag) na de verzenddatum aan bij de ontvanger.

 


Bezorgtijd

Wanneer je je kaart voor 19.00 uur maakt, wordt jouw kaart dezelfde dag nog geprint en verstuurd. Een kaart bestemd voor een Nederlands adres zal dan in de regel de volgende dag (met uitzondering van zondag en maandag) in de brievenbus van de ontvanger liggen.

Voor bezorging in het buitenland zijn wij afhankelijk van het lokale postsysteem. Daarom kan de bezorging van een kaart in het buitenland langer duren. Wij verzenden je kaarten naar het buitenland met Priority.



Kaart + Cadeau

Kaart + Cadeau

Bij een kaartje kun je ook een cadeau meesturen. Je kunt in KaartWereld geen losse cadeaus kopen, deze zijn altijd in combinatie met een kaart.

Verpakking

De cadeautjes worden altijd ingepakt in een cadeauverpakking (cadeauzakje) en verzonden in een stevige kartonnen envelop met een speciaal KaartWereld design. Ballonnen worden verzonden in een kartonnen doos gesloten met KaartWereld tape.


Track & Trace

Bijna alle cadeautjes passen door de brievenbus en wordt dus als ‘gewone’ post verzonden. Er is dus geen track & trace code zoals bij pakketjes. Mocht je kaart + cadeau onverhoopt niet zijn aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ballonnen worden wel via de pakket dienst van PostNL verstuurd en krijgen een track & trace nummer. Deze is in het bezit van het KaartWereld team. Mocht je ballon niet zijn aangekomen, neem dan contact op met de klantenservice.


Verzendwaarschuwing

Chocolade is uiterst gevoelig voor temperatuurschommelingen. Het kan zijn dat de buitentemperatuur te hoog wordt voor het verzenden van chocolade.
Indien het warmer is dan 23 graden, kunnen wij de kwaliteit van chocolade cadeaus niet garanderen. In dat geval zullen wij het eerstvolgende verzendmoment kiezen en zal het doosje later afgeleverd worden.



Bestelling

Bestelling status

Als je van ons een bevestiging per e-mail hebt ontvangen, kun je ervan uitgaan dat jouw bestelling in behandeling is.

Wanneer je in je account inlogt kun je bij "Bestelde kaarten" ook altijd de actuele status van je bestelling volgen.

Heb je twijfels of je bestelling goed is gegaan? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kaart niet of te laat aangekomen

Een kaart die voor 19.00 uur is gemaakt voor bezorging binnen Nederland, wordt dezelfde dag nog geprint en verstuurd. De bezorging vindt dan de volgende dag plaats, met uitzondering van de zondag en maandag. Het is natuurlijk niet de bedoeling, maar het kan gebeuren dat de kaart er een dagje langer over doet. Mocht de kaart twee dagen later nog niet bezorgd zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.


Kaart is beschadigd

Wij controleren voortdurend of de kaarten die wij verzenden een hoogwaardige kwaliteit hebben. Helaas kan het voorkomen dat een kaart beschadigd raakt door bijvoorbeeld het sorteerproces.

Graag willen wij ervoor zorgen dat de ontvanger een mooie kaart ontvangt. Neem daarom contact op me onze klantenservice als de kaart beschadigd is aangekomen.


Kaart niet mooi geprint

Wij controleren voortdurend of de kaarten die wij verzenden een hoogwaardige kwaliteit hebben. Helaas kunnen wij niet voorkomen dat een incidentele kaart niet voldoet aan je verwachtingen. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een kaart niet mooi is geprint. Zo kan het zijn dat je bijvoorbeeld een te donkere foto hebt geupload.

Graag willen wij ervoor zorgen dat de ontvanger een mooie kaart ontvangt. Neem daarom contact op me onze klantenservice als de kaart niet mooi geprint is.


Kaart wijzigen of annuleren

Helaas is het niet mogelijk om een kaart nog te wijzigen of te annuleren als u de kaart al betaald heeft. Mocht je hierdoor in de problemen komen, neem dan contact op met onze klantenservice


Actiecodes

Wat is een actiecode

Een actiecode is een speciale code waarmee je korting ontvangt. De waarde van een code kan verschillen. Daarnaast heeft een code vaak een beperkte geldigheidsduur.

Er zijn verschillende redenen waarom je een code kunt krijgen. Zo kan het zijn dat KaartWereld een actie heeft met actiecodes die je bijvoorbeeld via een e-mailnieuwsbrief krijgt.

Na het maken van je kaart kun je de Actiecode in de winkelmand  invullen. In deze stap zie je de kosten van je bestelling staan. Als je de code invoert worden de totale kosten verminderd met de waarde van de Actiecode.

TIP: Kopieer en plak je code om typefouten te voorkomen. Let bovendien op dat er geen overbodige spatie voor de code staat, want ook hierdoor wordt de code niet herkend.


Actiecode werkt niet

Het invoeren van de code luistert erg nauw. Kopieer en plak de code om typefouten te voorkomen. Let daarbij op dat je geen spaties aan het begin of het eind van de code mee kopieert. Werkt de code nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Actiecode geldigheid

De actiecode kan worden gebruikt, tot het tegoed op is en/of de geldigheidsduur is verstreken. De geldigheidsduur is vermeld in de e-mail waarin je de code hebt ontvangen.

Betaling

Kosten

De kosten variëren. Zo is het goedkoper wanneer je een kaart maakt met een account of wanneer je meerdere kaarten in één keer verstuurt. Je verstuurt al een enkele kaart vanaf € 1,50 (excl postzegel).


Betalingsmogelijkheden

Je kunt voor het doen van je betaling kiezen uit een eenmalige machtiging, Ideal, Visa en Mastercard. Eenmalige machtiging kun je gebruiken tot een bedrag van €25,-, daarboven zal je een andere methode moeten gebruiken.

Is betalen via de KaartWereld van PostNL veilig?

Ja, betalen via de KaartWereld van PostNL is 100% veilig. De betaalschermen zijn beveiligd, waardoor het niet mogelijk is voor derden om toegang te krijgen tot de betaalgegevens. Deze beveiliging werkt via de zogenoemde Secure Socket Layer (SSL)-techniek. Bovendien maken wij gebruik van de specialistische kennis van de betalingsprovider Adyen om alle transacties veilig en snel te laten verlopen.


Betalen lukt niet

Als je betaling niet lukt, vertel via de klantenservice dan zo gedetailleerd mogelijk wat je hebt gedaan en waarom dit niet lukt.

Betaling verkeerd afgeschreven

Ondanks onze beveiliging en grote zorgvuldigheid bij het afschrijven van de betalingen, kan er in zeer uitzonderlijke gevallen iets mis gaan. Neem daarom contact op met onze klantenservice als er iets mis is gegaan met de afschrijving van de betaling.


Adressen

Adresboek

Met Mijn Adresboek heb je altijd de adressen van je familie en vrienden bij de hand! Handig als je iemand vaker een kaart wilt sturen. Je kunt Mijn Adresboek alleen gebruiken als je een account hebt.

Log in op je account en klik op Mijn Adresboek. Je ziet dan het adressenoverzicht.

Om een contactpersoon toe te voegen aan Mijn Adresboek, klik je op het groene plusje aan de rechterkant en vul je de gegevens in van de contactpersoon.


Contactpersoon wijzigen

Ga met je muis over de naam van je contactpersoon in het adressenoverzicht en druk op het pennetje achter de naam. De contactgegevens verschijnen nu. Pas de gegevens aan van je contactpersoon in de velden aan en klik op OK. Let op: velden met een sterretje zijn verplicht!


Contactpersoon verwijderen

Ga met je muis over de naam van je contactpersoon in het adressenoverzicht en druk op het prullenbakje achter de naam. Klik op OK om de contactpersoon uit Mijn Adresboek te verwijderen.  
Let op: eenmaal gewiste contactpersonen kunnen niet worden teruggehaald!

Komen geboortedata van contactpersonen vanzelf in Mijn Kalender?

Inderdaad. Geboortedatadie je invult bij contactpersonen, komen vanzelf in Mijn Kalender te staan.

Adressenbestand importeren

Ja, je kunt een Excel-bestand met adressen uploaden in je adresboek.  Hiervoor kies je in je adresboek aan de rechterkant voor ‘Bestand uploaden’. Je kunt nu je Excel bestand uploaden. Gebruik het sjabloon en volg goed de instructies.


Adressenbestand uploaden lukt niet

Je kunt een adressenbestand alleen in Excel-formaat uploaden. Open het adressenbestand in Excel en controleer of je de juiste kolommen selecteert in het importscherm. Alle kolommen zijn verplicht. Let hierbij wel op dat je een aparte kolom gebruikt voor de voornaam, achternaam, straat (en huisnummer), postcode, plaats en land.


Meerdere kaarten tegelijk adresseren

Wanneer je dezelfde kaart naar meerdere mensen wilt sturen kun je hiervoor op verschillende manieren deze tegelijk versturen en betalen. Maak een kaart en voeg de adressen er één voor één bij, kies de ontvangers uit het adresboek (wanneer je bent ingelogd), gebruik een Excel adressen lijst door de de adresseeroptie "upload adresbestand" te kiezen of kies de optie "Als setje naar mijzelf".

Account

Voordelen account

Een account biedt vele voordelen en zelfs korting!
•    Vergeet nooit meer een kaartje te sturen! Sla de bijzondere dagen van je vrienden en familie op en ontvang op tijd een herinnering.
•    Al je adressen, altijd bij de hand
•    korting op de kaartprijs
•    Je verzonden kaarten worden voor je bewaard
•    Je hoort als eerste over nieuwe acties en voordelen

Kan ik kaarten sturen zonder account?

Het aanmaken van een account is niet verplicht voor het maken van een kaart. Het biedt natuurlijk wel vele voordelen zoals gebruik van het adresboek en de kalender. Bovendien krijg je korting op je kaarten als accounthouder.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Alle persoonsgegevens die je verstrekt aan KaartWereld van PostNL worden alleen voor interne doeleinden gebruikt. KaartWereld van PostNL verstrekt geen persoonsgegevens aan derden. Lees onze Privacy & Security statement voor meer informatie.

Account aanmaken

Een account aanmaken kost slechts een minuutje en biedt je veel voordelen! Om een account aan te maken klik je op de homepage rechts boven op ‘inloggen’. Kies daarna ‘registreer’. Vul dan je gegevens in en klik op ‘registreren’. Velden met een sterretje zijn verplicht.


Het aanmaken van de account lukt niet

Heb je een probleem bij het aanmaken van je account, neem dan contact op met de klantenservice. Leg ons zo duidelijk mogelijk uit waarom het niet lukt. Vermeld hierbij ook eventuele foutmeldingen.


Account activeren

Wanneer je een account hebt aangemaakt, ontvang je van ons een e-mail om je account te activeren. Het kan zijn dat deze e-mail niet in je inbox terechtkomt, maar in je map ongewenste e-mail of spam. Controleer daarom of de activerings e-mail hier terecht is gekomen.

Inlog problemen

Wanneer je een account hebt aangemaakt, kun je bovenin de website inloggen. Je inlognaam is altijd je e-mailadres. Mocht je je wachtwoord niet meer weten, klik dan op "Wachtwoord vergeten" in het inlogscherm.

Het invoeren van je gegevens luistert erg nauw. Let daarom op typefoutjes of evt. overbodige spaties.


Wachtwoord vergeten

Als je het wachtwoord van je account bent vergeten, kun je deze opvragen door op de knop "Wachtwoord vergeten" te klikken in het inlogscherm.

Wachtwoord wijzigen

Wanneer je ingelogd bent, kun je je wachtwoord wijzigen in "Account" door te klikken op ‘E-mailadres en/of wachtwoord wijzigen’.

E-mailadres wijzigen

Wanneer je ingelogd bent, kun je je e-mail adres wijzigen in "Account" door te klikken op ‘E-mailadres en/of wachtwoord wijzigen’.

Account opzeggen

Als je je account wilt laten verwijderen, neem dan contact op met de klantenservice. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk je account verwijderen.


Graag horen we ook van je wat de reden is dat je je account wilt verwijderen. KaartWereld streeft naar een zo groot mogelijke klanttevredenheid en hoort daarom graag of er zaken zijn die tot de opzegging hebben geleid.


Overig

Kaarten sturen naar bedrijven en instellingen

Je kunt kaarten sturen naar ieder adres in binnen- en buitenland, dus ook naar bedrijven en instellingen. Wil je naast de naam van de ontvanger ook een bedrijfsnaam opnemen in je adressering? Klik dan op "extra adres regel".

Decemberzegel

Via KaartWereld kun je al je kaarten versturen tegen het voordelige kersttarief. Bij bestellingen tijdens de kerstperiode betaal je voor je postzegel het Decemberzegel tarief.

KaartWereld plakt niet daadwerkelijk de Decemberzegel, maar je betaalt dus wel het voordelige tarief.


Ik heb een kwetsende/bedreigende kaart ontvangen

Wij betreuren dat iemand onze service heeft misbruikt voor het sturen van een kwetsende of bedreigende kaart. Het liefst zouden wij voorkomen dat dit gebeurt, maar het is helaas voor ons niet mogelijk om iedere kaart te controleren.

Waarschijnlijk wil je weten wie deze kaart heeft verzonden. Wij mogen echter niet zomaar informatie verstrekken over verzonden kaarten. Wij bewaren wel van iedere verzonden kaart het ip-adres, waardoor de verzender te achterhalen is. Wij geven deze informatie vrij op verzoek van een bevoegde instantie zoals de politie.

Bewaar wel altijd de kaart als bewijs.

Ik heb een kaart ontvangen zonder afzender

Waarschijnlijk wil je weten wie deze kaart heeft verzonden. Helaas mogen wij deze informatie niet verstrekken in verband met de privacy van de afzender. Betreft het een kwetsende en/of bedreigende kaart, neem dan contact op met de politie. Wij bewaren wel van iedere verzonden kaart het ip-adres, waardoor de verzender te achterhalen is. Wij geven deze informatie vrij op verzoek van een bevoegde instantie zoals de politie.


Ik heb een kaart ontvangen die niet voor mij bedoeld was

Het kan soms voorkomen dat je een kaart ontvangt die niet voor jou bedoeld is. Dit kan verschillende redenen hebben zoals een foutief adres.

Graag zouden wij het nummer dat achterop de kaart staat weten, zodat we kunnen zorgen dat de kaart bij de juiste persoon terecht komt of we contact op kunnen nemen met de verzender.

Ik heb een kaart ontvangen zonder afzender
Waarschijnlijk wil je weten wie deze kaart heeft verzonden. Helaas mogen wij deze informatie niet verstrekken in verband met de privacy van de afzender. Betreft het een kwetsende en/of bedreigende kaart, neem dan contact op met de politie. Wij bewaren wel van iedere verzonden kaart het ip-adres, waardoor de verzender te achterhalen is. Wij geven deze informatie vrij op verzoek van een bevoegde instantie zoals de politie.

Nieuwsbrief aanmelden

Wil jij als eerste op de hoogte zijn van nieuwe producten en leuke acties? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!

Je kunt je opgeven voor deze nieuwsbrief op de homepage, bij het aanmaken van een account of in Mijn Account bij je profielgegevens.


Nieuwsbrief afmelden

Als je niet langer op de hoogte wilt worden gehouden over het laatste nieuws van de KaartWereld van PostNL, meld je dan af voor de nieuwsbrief via de link 'afmelden' onderaan een nieuwsbrief van de KaartWereld van PostNL. Of gebruik deze link: http://www.kaartwereld.nl/nieuwsbrief-uitschrijven


Tips

We vinden het erg belangrijk wat je van KaartWereld vindt! Stuur ons je tips en suggesties via mail (klantenservice@kaartwereld.nl) of bel ons op 0541-200789.
 

Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt KaartWereld gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie